Prohlášení o přístupnosti

Společnost UniCredit Fleet Management, s.r.o., se sídlem Želetavská 1525/1, Michle, 140 00 Praha 4; IČO: 625 828 36 (dále jen „UniCredit Fleet Management“) se jako poskytovatel služby ve smyslu zákona č. 424/2023 Sb., o požadavcích na přístupnost některých výrobků a služeb (dále jen „zákon o přístupnosti“) zavazuje ke zpřístupnění své internetové stránky v souladu s tímto zákonem.

Toto prohlášení o přístupnosti se vztahuje na stránky www.unicreditfleet.cz

Vypracování tohoto prohlášení o přístupnosti

Toto prohlášení bylo vypracováno dne 27. 6. 2025 na základě auditní zprávy zpracované certifikovaným odborníkem na webovou přístupnost (CPWA = Certified Professional in Web Accessibility) ze dne 24.7.2023 s aktualizací dne 20.6.2025. Posouzení provedl Peter Teplický, vedoucí odděleni CETIS (Centrum technických a informačních sluzieb, Unia nevidiacich a slabozrakých Slovenska).

Audit byl zpracován s pomocí asistenční technologie NVDA 2023.1.

Stav souladu

Tato webová stránka je částečně v souladu s technickou normou EN 301 549 v3.2.1 . Cílem uvedené normy a pravidel je publikování internetových stránek tak, aby byly pro uživatele vnímatelné, ovladatelné, srozumitelné a stabilní.

Nepřístupný obsah

V následujícím seznamu jsou označeny požadavky normy, které dle provedeného auditu nejsou v souladu s technickou normou. Níže uvedené požadavky, které nejsou v souladu, postupně zpřístupňujeme. Dle projektového plánu je nasazení nové verze webových stránek s implementovanými požadavky na přístupnost v září 2025.

Seznam kritérií přístupnosti

Název

Popis

9.1.1.1 Netextový obsah

obrázek nemá jasný alternativní popis; popis obrázku je v anglickém jazyce; nejsou popsány obrázky

9.1.2.2 Titulky (předtočené)

video nemá k dispozici titulky

9.1.3.1 Informace a vzájemné vztahy

obsah cookie souhlasu v anglickém jazyce; nejsou označeny nadpisy; nejsou označeny seznamy; není správná struktura nadpisů

9.1.3.5 Určení účelu vstupu

vstupní pole nemá správně identifikovaný typ

9.1.4.1 Používání barev

odkazy jsou odlišeny jen prostřednictvím barvy

9.1.4.3 Minimální kontrast

není dostatečný kontrast textu a pozadí

9.1.4.4 Změna velikosti textu

při změně velikosti zobrazení na 200% se ztrácí část obsahu

9.1.4.5 Text ve formě obrázku

není dostatečný přepis textu z obrázku

9.1.4.11 Netextový kontrast

není dostatečný kontrast netextových ovládacích prvků a pozadí

9.2.2.2 Pauza, zastavení, skrytí

nemožnost zastavit/pozastavit prezentaci

9.2.4.4 Účel odkazu (v kontextu)

není jasný účel odkazu; text odkazu je v anglickém jazyce; odkaz není popsán

9.2.4.6 Nadpisy a popisky

štítek prvku je v anglickém jazyce

9.2.4.7 Viditelné zaměření (fokus)

není viditelné zaměření interaktivních prvků

9.3.3.2 Popisky nebo pokyny

některé štítky nejsou doplněny o dodatečné informace

9.3.3.3 Návrhy pro opravení chyby

návrhy na opravu chyb nebyly dostatečné

9.4.1.1 Syntaktická analýza

na webovém sídle se nachází v kódu webstránky nesprávné vnoření prvků

9.4.1.2 Název, funkce, hodnota

není informace o otevírání/zavírání dodatečného obsahu; není informace o aktivní záložce

§ 16 písmeno f) Uvádění hypertextových odkazů obsahujících plnovýznamovou informaci 

texty odkazů nenesou plnovýznamovou informaci o cíli odkazu

§ 18 písmeno i) Odkazy na jiné typy souborů než webové stránky

není informace o typu a velikosti stahovaného souboru

Požadavek 9.6 Požadavky na shodu WCAG 2.1

webové sídlo nesplňuje požadavky na shodu s WCAG 2.1

Kontaktní údaje

V případě že byste rádi, abychom Vám zaslali detailní popis nepřístupného obsahu nebo vybraný obsah ve zvukové formě; nebo setkáte-li se s potížemi při zobrazování stránek, budete-li mít dotaz, návrh na zlepšení nebo připomínky, neváhejte nás prosím kontaktovat:

•       telefonicky na čísle +420 844 113 355

•       e-mailem na adresu pristupnost@unicreditleasing.cz

•       vyplněním webového formuláře na stránce Kontaktní formulář – Leasing CZ

 


 

Přístupnost dokumentů

Úvod

V rámci naší snahy o zajištění přístupnosti našich služeb nabízíme klientům možnost získat veškeré dokumenty v přístupné formě. Tento proces je navržen tak, aby splňoval zákonné požadavky a zajišťoval, že všechny osoby, včetně těch se zdravotním postižením, mají rovný přístup k informacím. V případě, že Vám na našich webových stránkách nebo v rámci poskytování našich služeb bude chybět jakýkoliv dokument v přístupné verzi, neváhejte nás prosím kontaktovat.

Žádost o přístupné dokumenty

Klienti mohou požádat o dokumenty v přístupné formě prostřednictvím následujících kanálů:

Posouzení žádosti

Po obdržení žádosti o přístupné dokumenty provedeme rychlé posouzení, zda je možné dokumenty upravit do přístupné formy. Klient bude informován o předpokládaném čase potřebném k vytvoření přístupných dokumentů.

Vytvoření přístupných dokumentů

Na základě standardů WCAG 2.1 upravíme dokumenty tak, aby byly přístupné pro osoby se zdravotním postižením. Zajistíme, aby dokumenty byly kompatibilní s asistivními technologiemi, jako jsou čtečky obrazovky.

Poskytnutí dokumentů

Po dokončení úpravy dokumentů je zašleme klientovi prostřednictvím preferovaného kanálu (e-mail, pošta). Klient bude mít možnost poskytnout zpětnou vazbu o přístupnosti dokumentů.


Jak na operativní leasing s UniCredit Fleet Management

VŠEOBECNÝ POPIS SLUŽBY

Chtěli byste využívat operativní leasing automobilů a hledáte spolehlivého partnera? UniCredit Fleet Management, s.r.o., Želetavská 1525/1, 140 00 Praha 4 – Michle, IČ: 62 582 836 (dále jen „UCFM“) Vám nabízí komplexní služby operativního leasingu automobilů včetně doplňkových služeb.

1. Výběr konkrétního vozidla a parametrů smlouvy

Chcete-li využívat produkt operativního leasingu, navštivte vybraného autorizovaného prodejce a domluvte se na konkrétních technických parametrů automobilu a přípravě cenové nabídky automobilu. Následně se spojíte s naším obchodním zástupcem, který Vám připraví nabídku na operativní leasing.

2. Nabídka operativního leasingu

S naším obchodním zástupcem si snadno zvolíte parametry operativního leasingu, jako je délka smlouvy, požadovaný roční nájezd a rozsah služeb tak, aby výše pravidelné měsíční faktury vyhovovala Vašim finančním možnostem.

Následně obdržíte finanční nabídku na operativní leasing včetně dalších informací o uzavření smlouvy.

3. Nabídka pojištění

Součástí splátky operativního leasingu je i pojištění předmětu. Nabízíme komplexní pojištění vozidla: pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla, havarijní pojištění a doplňkové pojištění k havarijnímu pojištění (např. pojištění skla, pojištění náhradního vozidla, zavazadla, úrazové pojištění). Pojištění je možné v následujících pojišťovnách:

  • Allianz pojišťovna, a.s.
  • Generali Česká Pojišťovna, a.s.
  • Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

4. Nabízené služby

Součástí smlouvy o operativním leasingu mohou být kromě pojištění vozidla i další služby jako například pravidelná údržba vozidla v servisu, přezouvání, uskladnění a nákup pneumatik, asistenční služba, náhradní vozidlo nebo dálniční známka pro Českou republiku nebo Slovensko.

5. Požádejte o operativní leasing

Líbí se vám vypracovaná nabídka? Vyplňte a podepište s obchodním zástupcem UCFM Žádost o financování a Dotazník, t.j. doklady, které obsahují údaje potřebné k posouzení a schválení Vaší žádosti a údaje potřebné k Vaší identifikaci.

6. Schvalování a podpis smluvní dokumentace operativního leasingu

Vaši žádost posoudíme, přičemž při schvalování žádosti posuzujeme Vaši bonitu na základě Vámi poskytnutých dokumentů Pokud splňujete všechny podmínky pro uzavření smlouvy a Vaše žádost o financování byla schválena bude Vám předložena smlouva o operativním leasingu a další smluvní dokumentace k podpisu.

7. Předávání vozidla

Vozidlo si můžete od prodejce převzít až po schválení financování, podepsání smluvní dokumentace a registraci vozidla na UCFM. Po dokončení těchto kroků a po dohodě s prodejcem přijedete do prodejny, abyste si vozidlo vyzvedli. U prodejce podepíšete předávací protokol, na jehož základě začíná běžet doba operativního leasingu.

8. Fakturace splátek – začátek operativního leasingu

Po převzetí vozidla Vám vystavíme fakturu za alikvotní období od dne převzetí vozidla do posledního kalendářního dne měsíce, ve kterém bylo vozidlo převzato Následně Vám každý měsíc doručíme fakturu za měsíční splátku na předem dohodnutý mail. Faktury doporučujeme hradit 2-3 dny před její splatností, neboť faktura se považuje za uhrazenou dnem připsání peněz na účet naší společnosti.

9. Registrace vozidla

Jelikož vlastníkem i provozovatelem vozidla je společnost UCFM, registraci vozidla zajistíme před tím, než si vozidlo proberete u prodejce.

10. Průběh smlouvy

Během trvání smlouvy nás můžete kdykoli kontaktovat, máte-li zájem například o předčasné ukončení smlouvy, změnu pojištění, změnu délky smlouvy, změnu ročního nájezdu, převod smlouvy nebo pokud nám jen chcete poskytnout informace týkající se změny vašich identifikačních údajů. Některé z těchto služeb podléhají zpoplatnění podle Sazebníku poplatků, který naleznete na naší webové stránce.

11. Řádné ukončení smlouvy

Vaše smlouva bude řádně ukončena dnem vrácení vozidla naší společnosti a zaplacením všech vystavených faktur, včetně faktury za konečné vyúčtování smlouvy. Při vrácení automobilu bude zároveň zkontrolován jeho fyzický stav a budou vyhodnocena jednotlivá poškození vozidla ve smyslu Průvodce, který je zveřejněn na naší webové stránce.

12. Máte jinou otázku týkající se financování?

Můžete se na nás kdykoli s důvěrou obrátit a my Vám rádi odpovíme na Váš dotaz. Kontaktovat nás můžete:

- Osobně – na Želetavské 1525/1, 140 00 Praha 4 – Michle 

- Telefonicky – na tel. čísle: +420 844 113 355 

- Písemně – e-mailem: info@unicreditleasing.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře: Kontaktní formulář – UCFM

Děkujeme za Váš zájem o operativní leasing.

Vaše společnost UniCredit Fleet Management, s.r.o.